Více responzivní nákupní košík

Nově přepracovaná objednávka i nákupní košík je k nahlédnutí na demo webu a nejvíce úprav se týká právě responzivního designu a jednotlivých částí v e-shopu.

vloženo před 6 roky 2 minuty ke čtení

Cílem bylo přizpůsobit košík i objednávku více mobilním zařízením, aby se dala pohodlně vyplnit. Změna se tedy netýkala jen košíku a několika kroků objednávky ale i e-mailu s potvrzením objednávky. E-mail je optimalizovaný pro zobrazení, třeba na iPhone či na počítačích, jak v rozhraní Gmailu, tak i třeba Apple Mail aplikaci.

Další část se zaměřila i na stránky, které se zobrazí v případě aktivní platební brány. Zde je přesměrovaný uživatele po dokončení platby. Více je možné si přečíst v sekci platební brána Comgate.

Na demo webu si můžete vše prohlédnout vložením ukázkového zboží do košíku a pokračováním do objednávky či předposledního kroku Shrnutí objednávky. Vyzkoušet si to můžete na mobilním zařízení, tabletu nebo na počítači, kde si zúžíte okno prohlížeče. Všechny tyto změny jsou součásti nově vzniklých projektů a ladí se v případě potřeb na přání zákazníka. Příště si třeba ukážeme něco z administrace.

Vloženo Od
Tags: e-shop

Mohlo by vás zajímat

7 trendů webdesignu

7 trendů webdesignu

I když máme větší část roku pryč, pojďme se podívat na trendy webdesignu roku 2020, které se čím dál častěji objevují u nově vzniklých či redesignovaných webů.

Optimalizace webu a PWA

Optimalizace webu a PWA

Začátkem roku jsem provedl řadu aktualizací a úprav redakčního systému webdilna | com. Změny se týkaly především front-end kódu a optimalizace pro Google Lighthouse.

Sedm let webdilna | com

Sedm let webdilna | com

V květnu 2013, tedy před sedmi lety, vznikl v jedné brněnské restauraci nápad na moji webdílnu. Přitom to byla jen vtipná diskuse při obědě.